می توانید نشت پروتئین در بیماری کلیه متوقف شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید نشت پروتئین در بیماری کلیه متوقف شود

می توانید نشت پروتئین در بیماری های کلیوی متوقف شود؟ در واقع، ادرار پروتئین یکی از رایج ترین و واضح ترین علائم بیماری کلیوی است، می توان آن را در مراحل اولیه متوجه. اگر بیمار می تواند درمان به موقع را، آنها یک شانس برای جلوگیری از نشت پروتئین در بیماری های کلیوی است.
چه خواهد شد نشت پروتئین در سرب به بیماری کلیوی برای؟
شما می دانید یکی از تابع اصلی این پروتئین در خون است برای تثبیت فشار وجود دارد، امکان آب در خون باقی بماند. اگر پروتئین از دست داده، فشار را کاهش می دهد، و آب خواهد شد از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث تورم. بیش از حد پروتئین بسیار از از خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند.
در همین حال، نشت پروتئین نشان دهنده آسیب به غشای فیلتراسیون کلیه. بیش از حد پروتئین فشار از طریق غشاء را به کاهش عملکرد کلیه با سرعت نسبتا بالا سرعت بخشیدن به. در واقع بسیاری از بیماری کلیوی می تواند با سرعت پایدار توسعه، و از طریق درمان مناسب، می تواند بهبود جریمه
می توانید نشت پروتئین در بیماری های کلیوی متوقف شود؟
مشخص شده است که، نشت پروتئین است که توسط اختلال کلیوی ایجاد بنابراین اگر ما می خواهیم به آن را متوقف کند ما باید به اختلال کلیه تصحیح، این است که به منظور بهبود عملکرد کلیه است.
برای رسیدن به این هدف، اول شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب است. با وجود آن که می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد اما می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت، پس از آن مفید است به حفظ عملکرد فعلی کلیه است.
بر اساس رژیم غذایی مناسب، شما باید یک درمان موثر را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده، بنابراین شما می توانید شانس خود را برای بهبود عملکرد کلیه خود را دریافت کنید.
اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از نشت پروتئین کاملا و یا می خواهید برای دریافت به بیماری کلیوی خود را در کنترل، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: